Usahawan viral buat implant payudara rosak dan bernanah. Ugut saman mangsa.

Viral di laman sosial sebuah posting di media sosial oleh Khairul Yoi yang menjelaskan sesuatu mengenai penipuan usahawan kencantikan yang pernah viral di media sosial dan di ruangan akhbar Harian metro. Posting tersebut telah menjadi viral kerana rata rata netizen ingin tahu apakah yang dilakukan oleh usahawan viral tersebut kepada pelanggannya sehingga telah menyebabkan beberapa orang pelanggannya jatuh sakit teruk dan terpaksa dirawat dengan menelan kos belanja yang amat tinggi



Posting Khairul Yoi
Hangpa ni kan. Macam ni la. Masa cantik jelita sedap la cakap aku pelingkup bisnes melayu. Dah barai semua baru cari aku. Masa ni menyesai tak guna dah. Dah terlambat

Ni kes salah sorang mangsa breast filler. Asalnya cuma terikut2 member, ntah apa yang ada dengan breast besaq pon aku taktau la. Buat dengan beautician yang tak bertauliah, dekat hotel, barang letak dalam luggage. Seriously dia boleh terpikiaq nak serah aset dia kat orang yang macam tu?

Dipendekkan cerita, breast jadi bernanah. Bila bagitau kat beautician tersebut, beautician tu pulak yang nak saman dia. Aku dah kata, tahun ni tahun babi. Memang kalau orang perangai babi ni tahun ni tahun dia menyerlah sikit. Akhirnya doc cakap breast tu mungkin terpaksa dibuang. Dari ada dua gunung yang indah walaupun kecik, pi repair bagi besaq, rosak, tinggai lah gunung gondoi. Menyesai pon tak boleh bagi balik dah dua ketui gunung tu.



Biaq lah kecik pun. Asal boleh kenyang bagi anak ngan pak menyusu. Jangan la hangpa maki hamun dia, dia pun dah menyesai dah. Dia dah cukup sedih dah. Cukup lah bagi nasihat untuk dia teruskan hidup.

Tolongla lepaih ni kalau hangpa nak buat filler mancungkan hidung ka dagu ka dahi ka kepala lutut ka, tak payah la. Fill otak dulu dengan ilmu. Kena infection tak pasai2 ja.

Akibat dari posting tersebut yang menjadi viral, ianya telah menyebabkan akaun facebook dan media sosial lain usahawan tersebut dihentam oleh orang ramai yang menyebabkan beliau terpaksa menutup hampir kesemua akaun media sosialnya selain dibongkarkan membayar wartawan harian metro untuk menulis mengenai dirinya.




Comments

comments

Reply

error: Content is protected !!